Автор работы: Пользователь скрыл имя, 05 Декабря 2013 в 19:29, курсовая работа
Курстық жұмыстың құрылымы: кіріспеден, бір тараудан, тарау тармақшаларынан, қорытындыдан және пайдаланған әдебиеттер тізімінен тұрады.
Курстық жұмыстың мақсаты: студенттердің оқу іс-әрекетінде эмоционалды регуляция процесінің мәнін аша отырып, ерекшеліктерін анықтау.
Курстық жұмыстың міндеттері:
1) Іс-әрекет, эмоция, эмоционалды регуляция түсініктері туралы мәлімет жинақтау.
2) студенттердің оқу әрекетіндегі эмоционалды регуляция ерекшеліктерінің мазмұнын ашу.
3) Жас ерекшелік психологиясын ескере отырып, оқу әрекетіндегі эмоционалды күйді басқару түсінігінің жүру барысын айқындау
темперамент түрлері мен оның адам психологиясына әсерін анықтау .
Кіріспе..................................................................................................................3-5
1 Тарау. Іс-әрекет туралы жалпы түсінік.................................................6-10
1.1 Эмоция және эмоционалды регуляция................................................11-18
1.2 Студенттік кезең ерекшеліктері және жастық шақ .........................19-28
1.3. Оқу іс-әрекетінде эмоционалды күйді басқару жолдары................29-34
Қорытынды.....................................................................................................35-36
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................37-38
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Абрамова. Г.
С. Возрастная психология. М., 1997.
2. Алферов А.Д. Психология развития школьников.
Учебное пособие. Ростов – на – Дону, 2000.
3. Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология.
Схемы и тесты. М., 2004.
4. Ананьев Б. Г. О проблемах современного
человекознания. М., 1977.
5. Ананьев Б. Г. Психология педагогической
оценки. //Избранные психологические труды.
Т. 2. М.,1980.
6. Аникеева Н. П. Учителю о психологическом
климате в коллективе. М., 1983.
7. Бадмаев Б.Ц. Психология в работе учителя.
Книга 1. Глава «Развитие и обучение».
8. Басов М.Я. Проблема развития человека.
//Хрестоматия по возрастной и педагогической
психологии под ред. Ильясова И.И., Ляудис
В.Я. М., 1980.
9. Божович Л. И. Личность и ее формирование
в детском возрасте. М., 1968.
10. Божович Л.И. Педагогическая психология.//
Педагогическая энциклопедия: в 2т. М.,
1999. Т.2.
11. Возрастная и педагогическая психология
// Под ред. А. В. Петровского. М., 1979.
12. Возрастная психология. /под ред. Л.Ф.
Обуховой. М., 1996.
13. Выготский Л.С. История развития высших
психических функций. Собр. соч. в 6-ти томах.
Т.3. М. , 1983.
14. Выготский Л. С. Проблема возраста. Собр.
соч. в 6-ти томах. Т. 4. М., 1983.
15. Выготский Л. С. Проблема обучения и
умственного развития в школьном возрасте
// Педагогическая психология. М., 1991.
16. Габай Т.В. Педагогическая психология.
Учебное пособие. М., 1995.
17. Галигузова Л. Н., Смирнова Е. О. Ступени
общения: от года до семи. М., 1992.
18. Гальперин П.Я. Методы обучения и умственное
развитие ребенка. М., 1985.
19. Джакупов С.М. Психология познавательной
деятельности. Алма – Ата, 1992.
20. Зимняя И.А. Педагогическая психология.
Ростов-на-Дону, 1997.
21. Казанская В.Г. Общение учителя с учениками
в процессе обучения. СПб, 1996.
22. Казанская В.Г. Педагогическая психология.
Питер, 2003.
23. Клюева Н.В. Технология работы психолога
с учителем. М., 2000.
24. Кон И.С. Психология ранней юности. М.,
1989.
25. Крайг Г. Психология развития. СПб., 2000.
26. Крутецкий В.А. Основы педагогической
психологии. М., 1972.
27. Леонтьев А. Н. Педагогическое общение.
М., 1979.
28. Маркова А.К., Матис Т.А., Орлова А.Б. Формирование
мотивации учения. М., 1990.
29. Маркова А.К., Лидерс А.Г., Яковлева Е.А.
Диагностика и коррекция умственного
развития в школьном и дошкольном возрасте.
Петрозаводск, 1992.
30. Маркова А.К. Психология труда учителя.
М., 1993.
31. Марцинковская Т.Д. История детской
психологии. М., 1998.
32. Митина Л.М. Психология профессионального
развития учителя. М., 1998.
33. Мудрик А. В. Общение и его влияние на
развитие психики ребенка. М., 1974.
34. Мухина В. С. Психология дошкольника.
М.,1975.
35. Мухина В. С. Шестилетний ребенок в школе.
М.,1990.
36. Мухина В.С. Возрастная психология. М.,
1998 .
Информация о работе Студенттердің оқу іс-әрекетіндегі эмоционалды регуляция